بسکت حمل بار

برای پروژه های اجرایی که نیاز به انتقال مواد و مصالح مختلفی وجود دارد از وسیله ای به نام بستک استفاده می شود. بستک ها در پروژه های ساختمانی از جمله ضروری ترین وسایل هستند زیرا برای انتقال مصالح و نخاله به قسمت های مختلف ساختمان کاربرد زیادی دارند. ابعاد مختلف این وسیله با توجه به کارایی آن تولید می شود و در زمان خرید باید به ابعاد آن نیز دقت کرد. در زمان استفاده از انواع وسایل کاربردی در ساختمان سازی و برای حمل بار در همه ی مکان ها مانند کارگاه های صنعتی بستک از جمله وسایلی است که خرید آن اجتناب ناپذیر است. بستک ها برای حمل مصالح و دستگاه های مختلفی در ابعاد متفاوتی ساخته می شوند. انواع این محصول شامل، بستک حمل مصالح و نخاله، بستک حمل سیلندر و کپسول، بستک حمل بار و غیره است. در طراحی این محصول استاندارهای لازم رعایت می شود و با توجه به ابعاد وسایل قابل حمل اندازه ی این وسیله مشخص می شود.

بسکت حمل نفر

بسکت جرثقیل

بسکت حمل مصالح

بستک حمل مصالح در پروژه های ساختمانی از کاربردی ترین وسایل است. برای ایمنی افراد و بالا بردن سرعت انجام کار از این محصول استفاده می شود و در وقت و هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. متریال مورد استفاده در ساخت این محصولات برای تحمل وزن انواع مصالح از مهم ترین شاخص ها در طراحی است. شرکت مال عاشور سازه جنوب با در نظر گرفتن شرایط ایمنی در حین انجام کارهای برای انواع مشاغل محصولاتی مانند انواع بستک ها، هاپر تک ، گراب رادیویی و غیره را تولید کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد. این محصول علاوه بر امکان سهولت جا به جایی بار در طبقات، امکان انتقال نخاله از طبقات به ماشین حمل بار، مصالح بسته بندی و تجهیزات ساختمانی را فراهم می کند.

کاربرد بستک حمل بار

برای حمل بارها از جمله در اثاث کشی ها از بستک هایی استفاده می شود که برای حمل بار طراحی و ساخته می شوند. این بستک ها علاوه بر سهولت در جابه جایی اشیاء از وارد شدن ضربه در هنگام جا به جایی نیز جلوگیری می کنند. بستک ها در زمان جا به جایی نیز صرف جویی می کنند و به دلیل پرداخت هزینه در صورت حمل انواع بارها به صورت ساعتی، زمان اتمام کار را کاهش می دهند.

کاربرد بستک حمل مصالح

در پروژه های مختلف ساختمانی و صنعتی جا به جایی وسایل مورد نیاز یکی از مهم ترین دغدغه ی کارگران است. این وسایل با وزن و شکل های مختلفی که دارند ممکن است در جا به جایی خراش ها و مشکلات عضلانی زیادی را برای کارگران به وجود بیاورند. بستک های حمل بار از مهم ترین و کاربردی ترین محصولاتی است که صاحبان مشاغل صنعتی و ساختمانی می توانند برای صرفه جویی در وقت و هزینه های و ایمنی در محیط کار تهیه کنند. برای مشاهده ی بهترین بستک حمل بار به سایت عاشوره سازه مراجعه کنید.

ایمنی در استفاده از بستک

کار در پروژه های ساختمانی همیشه خطراتی را به همراه دارد و رعایت دستورالعمل ها این خطرات را کاهش می دهد برای به حداقل رساندن این خطرات بهتر است در زمان حمل بار حتما از بستک ها استفاده شود. همچنین وسایل صنعتی دیگر مانند گراب صنعتی نیز در این نوع پروژه ها کاربرد زیادی دارد. برای جلوگیری از وارد شدن ضربه به دست و تحمل بیشتر بار استفاده از دستکش های مخصوص کارگران کمک زیادی می کند. در هنگام جا به جایی بستک ها با بالابر برای حفظ ایمنی افراد بهتر است در زیر آن ها محیط خالی وجود داشته باشد و فضای اطراف برای جا به جایی احتمالی بستک باز باشد. از پر کردن بیش از حد این وسیله نیز خودداری کنید.

ویدئو ها