طراحی و ساخت چاله تخیله

مقدمه

شرکت مال عاشوره ساز جنوب با بیش از دو دهه سابقه ی فعالیت در زمینه ی ساخت دستگاه های صنعتی آماده ی خدمت رسانی به مشتریان عزیز می باشد. این مجموعه با ساخت هاپرهای تخلیه غلات برای بنادر استان خوزستان، تعمیر تجهیزات قیف و گراب بندر امام خمینی، ساخت دستگاه های هاپر دو قلو، ساخت گراب های هیدرولیک، ساخت اولین گراب رادیویی، ساخت 20 دستگاه هاپر تک و دو قلو، دستگاه هاپر تخلیه غلات و غیره آماده ی خدمت رسانی می باشد. این مجموعه شرکت فعالی در بندر امام خمینی در زمینه ی تامین دستگاه های تخلیه و بارگیری مواد فله ای دارد.

ساخت چاله تخلیه

چاله های تخلیه ی غلات برای انتقال مواد قبل از جدا کردن ساقه از دانه های غلات است. این مواد به بالابر منتقل می شود. نصب سیستم های غبار گیر برای جلوگیری از گرد و خاکی است که ممکن است بر روی غلات بنشیند. برای حفر چاله های تخلیه باید محل را بررسی کنند و محدودیت عمق مکان مورد نظر را بر اساس وجود آب های سطحی مشخص کنند. در صورتی که موقعیتی که برای ساخت چاله تخلیه در نظر گرفته شده است در مسیر آب های زیر زمینی نباشد می توان چاله را عمیق تر حفر کرد. برای قرار دادن پوشش بر روی چاه می توان از مشتریان سفارش گرفت و در صورتی که کامیون بر روی چاه عبور می کند بهتر است مقاومت پوشش سطحی آن بیشتر باشد. حجم چاله تخلیه به ظرفیت بالابر بستگی دارد.

تولید گراب صنعتی

گراب های صنعتی در اندازه های مختلفی تولید و عرضه می شوند. میزان غلاتی که به وسیله ی این دستگاه ها منتقل می شود بسیار مهم است. قدرت موتورهای هیدرولیکی باید به اندازه ی جابه جایی حجم غلات باشد. ایمنی این موتورها برای بارگیری در محیط های کشاورزی بسیار مهم است. قدرت گراب های صنعتی مال عاشوره مانند بسکت حمل بار برای جا به جایی غلات و علوفه بسیار بالا است و می تواند حجم زیادی از این مواد را انتقال دهد. برای استحکام دستگاه های گراب و چنگک تخلیه نیاز به ساخت این دستگاه با قطعات مقاوم است. جا به جایی غلات در حجم های مختلف بسته به ظرفیت دستگاه دارد به همین دلیل قیمت های متفاوتی برای آن در نظر گرفته می شود. به دلیل کیفیتی که ساخت دستگاه های شرکت مال عاشوره دارد در شرایط آب و هوایی خاص مانند رطوبت و باران این دستگاه ها دچار مشکل نمی شوند. تولید گراب صنعتی با توجه به نیاز صنایع از نظر حجم و سایز متفاوت است.

گراب مکانیکی ضربه ای

طراحی چنگک تخلیه

چنگک های تخلیه در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد. برای جا به جایی بارهای سنگین و جلوگیری از فرسایش قدرت نیروی انسانی از چنگک های تخلیه استفاده می شود. این بالابرها دارای مکانیزم تنظیم ارتفاع و قدرت جابه جایی هستند. این دستگاه مانند جرثقیل ها برای بلند کردن بار استفاده می شود. جرثقیل های مختلفی تولید می شوند که دارای بازوهای متفاوتی هستند. در مکان هایی که ناهمواری آن زیاد است استفاده از این وسیله در آن ها باعث سهولت در انجام کارها می شود. این جرثقیل ها برای بارگیری و تخلیه بارهای مختلف در بنادر بسیار کاربردی است. طراحی چنگک تخلیه برای این مکان ها در نظر گرفته می شود.

 

هاپر تخلیه بار

یکی از اولین هاپرهای ساخته شده در ایران هاپر تخلیه بار شرکت مال عاشوره ی جنوب است. این محصول مانند چنگک تخلیه به منظور انتقال مواد تولید می شوند. این فیدر صنعتی شکل ظاهری هرمی و قیفی دارد. این محصول در ارتفاع و ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده و در صنایع مختلفی مانند کشاورزی، تولید کود، مواد شیمیایی، معدنی، خوراک دام و بخش ذخیره سازی و انبار استفاده می شود. شوتینگ نخاله یکی از کاربردهای مهم هاپرهای تخلیه بار می باشد و با جمع آوری آسان زباله ها در هزینه و نیروی انسانی صرفه جویی می شود. هاپرها را از آلومینیوم و فولاد می سازند. ظرفیت هاپرها برای ذخیره ی موادمتفاوت است و  برای خرید انواع هاپرها بهتر است به شرایطی که هاپر در آن قرار می گیرد توجه کرد. آب و هوای محیط و احتمال قرار گرفتن دستگاه در برابر مواد شیمیایی و همچنین عمق، حجم و ابعاد دستگاه در هنگام خرید از مهم ترین ویژگی هایی است که باید به آن توجه کرد.

بسکت

از کاربردی ترین وسایل در انبارها و بخش های صنعتی بسکت هایی است که برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند. بسکت ها برای انتقال مواد و مصالح بسیار کاربردی هستند. انتقال مصالح و نخاله از جمله کارایی مهم این وسیله است. کارگاه های صنعتی نیاز مبرمی به این وسیله دارند. ابعاد مختلفی برایبسکت ها در نظر گرفته می شود که بسته به نیاز کارگاه های صنعتی مشخص می شود. استاندارهایی که برای تولید و طراحی این وسیله مورد نظر بخش های مختلف صنعتی است توسط شرکت مال عاشوره ی جنوب رعایت می شود. به همین دلیل خرید این وسیله باید بر اساس نیاز بخش های مختلف صورت بگیرد. بسکت ها برای بالا بردن سرعت انجام کار و ایمنی افراد در نظر گرفته می شود. استفاده از این وسیله مشکلاتی را که در گذشته متوجه کارگران می شد را به شدت کاهش داده است و سرعت انجام کارها را بالا برده است.

نتیجه گیری

شرکت مال عاشوره ی جنوب با مشارکت در پروژه های ملی و تولید دستگاه های مورد نیاز داخلی مسیر را برای پیشبرد کارها در صنعت هموار کرده است. این مجموعه سعی در تامین بازارهای داخلی و رفع نیاز از مصرف کنندگان دارد. فعالیت های این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان و جلوگیری از خروج ارز از کشور با خریدهای خارجی است. ساخت اولین دستگاه ها در ایران برای سهولت انجام کارها در بخش های صنعتی صورت می گیرد. ساخت اولین گراب هیدرولیک و گراب رادیویی در ایران از جمله این خدمات است. فعالیت این مجموعه در بنادر و بخش های صنعتی باعث رفع نیاز این مجموعه به خصوص در بخش حمل بار شده است. جا به جایی موادی مانند غلات و ساخت چاله تخلیه در حوزه ی کشاورزی و حمل بار در بنادر ایران از جمله این فعالیت ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *