معرفی تجهیزات تخلیه و بارگیری

معرفی تجهیزات تخلیه و بارگیری ساختمان

معرفی تجهیزات تخلیه و بارگیری ساختمان

هنگام کار در یک ساخت و ساز ، بارگیری و تخلیه مواد و مصالح ساختمانی یکی از شایع ترین فعالیت ها است. بسیاری از اینها با کمک ماشین های دستی یا مکانیکی حمل می شوند و مهم است که بدانید که چگونه از آنها استفاده کنید تا از بروز حوادث در هنگام کار جلوگیری کنید. یک پیمانکار خوب می داند که چگونه می تواند حمل و نقل مواد را در کار خود مدیریت کند ، تجهیزات تخلیه و بارگیری مانند گراب رادیویی، گراب هیدرولیکی و… تجهیزات تخلیه و بارگیری هستند که مواد و مصالح  در فروشگاه های مصالح ساختمانی برای تهیه مواد مختلف مورد استفاده در تمام زمینه های ساخت و ساز استفاده می شود. آنها اجازه می دهند بارهای بزرگ در راهروهای باریک ذخیره شوند ، در حالی که می توانند برای جابجایی در انبار یا بارگیری و تخلیه استفاده شوند. حمل انواع اقلام در متنوع ترین ابعاد و وزنهای حداکثر 25 تن از مواد ساختمانی تا عناصر سقف ، چوب ، عایق بندی ، فولادهای سازه ای ، تاسیسات بهداشتی ، سوخت و لوله ها امکان پذیر است.

توازن چند جهته برقی لیفتراک همراه همگانی در فروشگاه های مصالح ساختمانی است. به طور خاص برای کنترل بارهای زیاد  به طور یکسان ساخته شده است. به لطف لاستیک های نرم بسیار کشسان آن ، می توان از آن در انواع مختلف کف در داخل و خارج استفاده کرد. سیستم چند جهته اختراع شده  امکان تغییر یکنواخت جهت حرکت را فراهم می کند. در ترکیب با دکل ثابت خود ، می تواند به سرعت و با خیال راحت بارگیری و تخلیه کند.

بارگیری جانبی لیفتراک برقی چند جهته (3 چرخ)  ، با ظرفیت بارگیری 2700 کیلوگرم ، نوع اصلی لیفتراک لودر جانبی چند جهته برقی است. به لطف ابعاد باریک خود ، مزایای بی شماری به ویژه برای فروشگاه های مصالح ساختمانی ارائه می دهد. کابین ایستاده مرحله ورود آسان برای رانندگانی که باید مرتباً وارد وسیله نقلیه شوند و از آن خارج شوند ، مناسب است. موتور الکتریکی آن ، آن را به یک ایده آل سه چرخ برای استفاده در راهروهای باریک داخل ساختمان تبدیل کرده است. با این حال ، این وسیله نقلیه به لاستیک های فوق العاده پلاستیک مجهز شده است تا طیف گسترده ای از استفاده را در انواع مختلف  داخلی و خارجی پوشش دهد.

لیفتراک چند جهته برقی سایدلودینگ که استفاده از لیفتراک لودر جانبی چند جهته همیشه راه حل درستی است که به حمل بارهای سنگین نیاز باشد. در فروشگاه های مصالح ساختمانی ، انواع محصولات چوبی ، فولادی ، لوله ها و پروفیل ها می تواند باشد. سیستم مدولار موجود برای این سری وسایل نقلیه بسیار زیاد است و به آنها اجازه می دهد تا تقریباً با هر استفاده ای سازگار شوند.

لیفتراک جانبی چهار طرفه دیزل یا موتور گازی که هر کجا که بارهای سنگین باید به خارج منتقل شوند ، کامیون های چهار طرفه بالابر جانبی قدرت کامل خود را آزاد می کنند. لیفتراک چهار طرفه با موتور دیزلی یا گازی عمدتا در انبارهای فضای باز در صنعت چوب و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. سیستم فرمان سه چرخ به لطف استانداردهای بالای زوایای فرمان فوق العاده قابل کنترل است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *